Dags för lite uppdatering kanske..

Hej allihopa!
Jag har fått höra att jag uppdaterar alldeles för sällan och det kan jag nog faktiskt hålla med om.
Men jag har helt enkelt inte haft tid för min blogg just nu. Men jag lovar, jag ska skärpa mig!

Hmm.. Så var ska vi börja? Mitt lov var helt okej måste jag säga. Ett minus med att få jobba eftersom man då måste gå upp tidigt fast att man egentligen är ledig, men samtidigt riktigt skönt med lite extra pengar nu innan kinaresan och allt.
Just det! Jag har inte nämnt något om kinaresan här va? Hm.. Aja! Det tar vi lite senare..
Jag träffade lite skönt folk under lovet med, jag var tillsammans med Simon och firade Rollos tjugoårsdag men honom, Johanna, Martin och Maria! Riktigt trevligt måste jag säga. Vi blev även inbjudna till fest hos Maria nu till helgen vilket ska bli riktigt trevligt.
Resten av lovet träffade jag lite folk (allt för få dock.. hade gärna träffat Jacob, Madde, Skalle & Ellinor lite med) och så myste jag med Simon..

Nu över till något annat, Kinaresan! Det är nämligen så att jag ska åka med Simon till Kina på påsklovet och fyfan vad jag ser fram emot det. Jag blev hur glad som helst när han frågade om jag ville följa med. Så nu ska pengar samlas ihop och så ska vi sedan åka bort till hans pappa och hans lillasyster tillsammans med Simons bror Daniel.
Shit vilken upplevelse det kommer att bli! Jag är riktigt taggad måste jag säga.
Tyvärr har jag redan lovat på tok för många att jag ska köpa med mig saker hem till dom! Hur ska jag få plats för allt i min väska? xD

Happ.. Nu sitter jag här och lyssnar på Eluveitie och väntade nyss på att Simon skulle komma hit, men nu är han här så då ska jag ta och vara lite social.

Ha det fint, så hörs vi snart igen den här gången.. ;)

Kommentarer
Postat av: anna

jag mellanlandade i Amsterdam när jag flög till USA :)

vad bra att den blev snygg! haha

2009-02-19 @ 16:34:17
URL: http://annadavidssson.blogg.se/



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback