Lååång dag utan Madde i skolan..

Ensam natt. Gick hyffsat bra. Var tvungen att ta en sömntablett för att somna.
Mamma hade sina jobbarkompisar hemma hos oss och de satt och drack vin i vardagsrummet hela kvällen. De var ganska högljudda så jag sov ganska oroligt. Vaknade vid halv åtta tiden av att min mobil ringde. Det var Simon som ville prata av sig lite. Skönt att vakna till hans röst.
Efter att vi pratat klart somnade jag om och sov fram till tio över nio ungefär. Har blivit van vid att inte ta så lång tid på mig på morgonen. Hann äta och göra mig iordning på tjugo minuter. Tog fem över halv tio bussen till skolan.

Var ganska pigg idag. Gick direkt till lektionssalen för att ha psykosocialt arbete med Anita. Grupparbete.. Helt ok! Har ju hamnat i en bra grupp i alla fall.

Lunch. Äcklig korvstroganoff med torra riskorn. Åt lite i alla fall! Träffade Jacob i matsalen och satte mig för att prata lite med honom. Bestämde mig för att jag ska på Sonic Syndicate på söndag med honom. Ska bli kul att se dem "på riktigt" nu. Har sett dem två ggr innan men då var jag ju inte så intresserad direkt. Har ändrat åsikt angående det bandet nu. De är faktiskt riktigt sköna.



Sitter nu i datorsalen och väntar på att den tre timmar långa engelskalektionen ska börja. Är inte taggad direkt men det ska väl gå bra antar jag. Man får göra sitt bästa för att stå ut.

Efter skolan ska jag träffa Ellinor och fixa med projektarbetet.
Senare ska jag träffa Simon. Ska bli skönt att få somna med hans armar runt mig igen.
Måste bara säga det att.. Det var längesen jag kände såhär för någon. Väldigt längesen.
Jag vet inte ens om jag känt på just det här sättet förut. Det känns så äkta och så rätt.
Något som skulle kunna hålla i en evighet. Jag är så glad att jag vågade fråga Ando efter hans nummer..
Tack Ando om du nu skulle läsa detta! ;)

Nej nu kanske man skulle göra någon nytta här i skolan.. Ha det fint allihopa!

Kommentarer
Postat av: anna

åååh, din fuskis!

vart spelar dem?

2009-02-04 @ 08:20:13
URL: http://annadavidssson.blogg.se/
Postat av: Ida

Heij:)

Caroline sa du hadde blogg:)

Jeg også:)

Ida frå "måløy" her.

2009-02-05 @ 13:16:30
URL: http://idagang.blogg.no
Postat av: anna

vad bra att du tyckte att den blev bra sara! :D

jaa, nu ses vi på lovet PUNKT

2009-02-06 @ 08:33:18
URL: http://annadavidssson.blogg.se/
Postat av: Stewie

Karin är fett porrig iaf:D

2009-02-15 @ 15:03:34



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback