Pigg och alert? Så fan heller.

Idag är man inte på sitt bästa humör.. Vaknade trött som en jävla sengångare och tvingade mig upp ur sängen. Saken blev ju inte bättre av att se en skönt sussande Simon ligga kvar i sängen. Jag låg kvar såpass länge att jag var tvungen att ta med mig frukost, tandborste och tandkräm till skolan. Tog bara på mig kläderna och gick.. Är så trött på att ha det så! Måste se till att få mer sömn i fortsättningen..

Idag slutar skolan vid tio över tolv men jag kommer inte att vara hemma fören ganska sent.. Har ju omkörningstillfälle som håller på i 80 minuter, sedan ska man sitta och skriva en massa teori. Fyfan!

Ser fram emot morgondagen dock! Helkroppsmassage samt skalp- och nackmassage är ju inte helt fel! Lördagen blir också trevlig, Eluveitie i göteborg med Simon och Jacob!


HA DET GÖTT! Nu ska jag iväg och käka panerad fisk, fyfasen!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback