"Inte långt kvar nu..

.. till allt det där roliga du sett fram emot! Var glad och se framåt..
Snart är midsommar här och man ska umgås med massvis med trevliga människor!
Helgen efter det så är det metaltown och det kommer att bli helt jävla underbart.."
Men sen då? Snacka om depp efter att metaltown är över.
Då är det bara skit ett bra tag! Eller? Frågan är ju om det verkligen kommer att vara så..
Jag funderar på att åka till sthlm med lite folk, åka iväg med Madde någonstans och sedan så har vi ju Wacken också! Dit ska jag ju faktiskt!

Precis som förra gången jag skrev här så snurrar fortfarande en massa tankar omkring i mitt huvud..
Jag slits mellan min stolthet och att  visa min saknad till någon. Vilket är bäst? Att låta bli att möjligtvis göra bort sig eller att säga vad man verkligen tycker och känner?
Jag vet ju vad jag egentligen vill.. Men vågar jag? Tänk om jag bara gör bort mig ännu mer.

(Egentligen borde jag inte skriva om det här för jag vill inte att folk ska fråga om vad det är jag menar..
Men jag måste få ut det någonstans! Vissa saker måste man få göra så med..
Man måste få tillåtelse till att vara mystisk med samtidigt få prata/skriva av sig lite.
Få chansen att säga endast det man vill säga och inte mer.)

Men nu borde jag nog gå tillbaka till verkligheten innan det här blir för jobbigt eller konstigt.
Hoppas att eran sommar kommer att bli som ni tänkt er; eller ännu bättre ;)

UP THE IRONS! \m/


Kommentarer
Postat av: Madde

Jaa! Vi måste sticka iväg!! kommer bli dunder skoj! Resten av min sommar ska jag bara jobba hade jag tänkt.. och såklart bröllop, och så ska jag ju föda barn i november så måste börja fixa med säng och hitta lägenhet med plats och allt :) men ska bli roligt och spännande, ha en trevlig sommar dino, my lovergirl!

2009-06-16 @ 23:23:44
URL: http://madelenetill.blogg.se/



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback