Midsommar imorgon!

Hej allihopa!

Imorgon är det midsommar och då blir det fest!
Jag ser fram emot att få träffa flera vänner och fira ihop med dom, det ska bli skitkul!
Vi ska ha midsommarbuffé, vi ska dricka snaps, sjunga snapsvisor och göra midsommarkransar för att sedan dansa runt midsommarstången som jag, Madde och Fia ska göra ikväll.
Hoppas alla kommer och att det blir lyckat, men det tror jag nog.. :)

Studenten har jag tagit, vilket jag glömde nämna i det förra inlägget.
Jag hade skitkul och festade under hela dagen. På morgonen var det champagnefrukost hemma hos Ellinor och sedan fick vi betyg i skolan för att vi till sist fick hoppa upp på lastbilsflaket och skrika halsarna av oss!
Känns konstigt att all tid med klassen är över men vi får hoppas på återträffar och att man håller kontakten med så många som möjligt.

Jag och Enesa på champagnefrukosten hemma hos Ellinor! :)

Nu ska och Simon åka iväg och träffa hans far. Vi ska ut och äta nu innan han åker tillbaka till Kina igen..
Ha det bra! Vi hörs! ;)

Kommentarer
Postat av: någon ^^

fan du e jävligt snygg Sara ;)

2009-07-03 @ 14:26:25



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback