God(?)morgon!

Här sitter jag och beklagar mig över skola och väder.. Jag som skulle skärpa till mig sitter nu här och surar istället för att vara påväg till skolan. Jag bör nog prata lite med mina lärare nu i veckan.. Är inte bra att jag håller på såhär!

Jag trivs inte. Jag trivs i ditt sällskap Simon, du är bra för mig. Tack Jacob för ditt enorma stöd jämt! Men jag trivs inte.. Sorry guys, men jag trivs inte i skolan. Det är inte en plats menad för mig. Jag vill inte! Jävla skola. Men jag måste, bara några få månader kvar.. I need to do this! Jag vill bli socionom. Jag ska bli socionom. Helvete! Körkort måste jag ta med.. Jag är för slö och trött! Äh.. Jag kommer ingenvart med det här inlägget! Nu ska jag gå ner och äta frukost. Ingen skola idag inte!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tråkigt att du inte tycker om skolan.. och att jag inte kan vara ett stöd för dig.

2009-03-02 @ 20:00:59
URL: http://madelenetill.blogg.se/



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback