Hallå där! Kanske dags för uppdatering..

Det var nu ett tag sen jag skrev här och jag har insett att jag inte har tid att skriva här så ofta så ni får nöja er med det ni får! ^^

Jag orkar faktiskt inte berätta om min dag för den har varit hemsk.. Eller.. I alla fall början av den! Ni aaaanar inte hur arg jag var på allt möjligt. Nu är det som tur är mycket bättre och Saras humör har börjat bli mer uppåt.

Hade nyss nationella prov i engelska, speaking. Jag ägde röv. Nä men jag blev jävligt nöjd i alla fall.
Nu sitter jag och gör onödigheter i datorsalen fast jag egentligen ska skriva en cultural essay.. Men vadå? Läraren är ju inte här så varför anstränga sin stackars kropp i onödan..
Halv fem hämtar Simon mig, då ska vi till Friskis och träna. Faa-an va gött! Jag ska springa fläsket av mig på löpbandet. Är inte det något utav det bästa som finns? Att köra slut sig totalt under ett träningspass. Man mår ju så jävla bra efteråt och man kan riktigt föreställa sig hur smal man kommer att vara om någon månad :D Underbart!

Vet ni vad? På torsdag skriver jag körkortsteoriprov. Wish me luck. Jag måste klara det, jag måste. Annars blir det extra kurs & grejer & då får jag punga ut ääännu mer pengar..Bah! Nä nu jävlar! Jag SKA klara det.
En torsdag ännu längre fram, då jävlarimej blir det kineser åt både höger och vänster. Eller.. Aaa.. Vi åker och de snedögna människornas land då i alla fall! Simon, du är underbar som tar med mig på en sådan resa :)

Happ.. Kanske skall man göra nått viktigt istället, nu när man är i skolan och allt.. typ jobba lite för avatar kanske x) Vi får se!
Ni får ha det bra i alla fall så hörs vi väl när körkortet är fixat :D

STAY SIC; MAGGOTS!   \m/

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har en utmaning till dig

2009-03-24 @ 15:20:05
URL: http://madelenetill.blogg.se/
Postat av: anna

Nämen vad hände här? Sara skriver!! :O

Nu ska du få skriva ännu mer, har en utmaning till dig på min blogg!

2009-03-24 @ 17:29:49
URL: http://annadavidssson.blogg.se/



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback