Bilder på lägenheten.

Idag har jag varit duktig och dammsugat. Börjar sent idag nämligen. 13.15 till 15.00. Jag har tagit några dåliga bilder med webcamen på vardagsrummet med! Tänkte att ni kanske ville ha en liten sneekpeek.. ;)


Dålig kvalité, jag vet. Här ser ni i alla fall soffan och soffbordet.
(Soffan är proppfull med saker sen jag skulle dammsuga golvet och
var tvungen att slänga upp all skit där xD)



Fönstret med balkongen och mysfotöljen i hörnet.
(Lägg märke till min röda lilla skalle som syns längst ner på bilden)



Ena bokhyllan samt tv:n och stereon.


Så, nu måste jag springa till bussen. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: fia

det blir super fint du =D

ni ska vara nöjda!

puss

2009-11-09 @ 14:30:31
URL: http://onecookie.blogg.se/



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback