Nu är jag normal igen.

Nu mår jag bättre.
Är inte alls lika förvirrad och stressad längre.
Vet inte riktigt vad det var som flög i mig innan.

Nu ser jag mest fram emot morgondagen och flytten. Ska bli skönt att äntligen få ett riktigt hem som man alltid känner sig hemma i.
Idag har pappa köpt en micro till oss vilken är från både honom och mamma.
Känns jätteskönt att ha fått en sådan inhandlad.
Vi har hälsat på hos farmor och farfar och fikat.
Till sist har vi varit så duktiga och städat Simons bil,
för att sedan bli bjudna på thai-mat av pappa. GOTT!
Testade thaistekt ris. Var gott men jävligt starkt!

Nu så ska jag faktiskt kramas med Simon och bygga en fallskärm. (det är en del av min gestaltning)
HEJ SVEJS! :D

(Snabbt men informativt :D:D:D)

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback