Rammstein i februari! :D

Det har visst gått en hel vecka sen jag uppdaterade min blogg. Det var inte bra. Fy mig! Skärpning!

Mycket har hunnit hända på en vecka. Jag har hunnit fylla år, ha inflyttnings/födelsedags-fest och släktkalas bland annat. Jag har fått många fina presenter och blivit uppvaktad utav många. Tack allesammans! :)

Jag har även vart på gig med Jacob. Riktigt trevligt var det. På trädgårn spelade Arsis, Scar Symmetry, Devildriver och Behemoth. Det var lagom med folk och de flesta verkade vara på toppenhumör. Vissa var lite överdrivet glada, de moshade med öl som flög över resten av publiken (inte SÅ kul). Vi såg Stanne i baren. Visst är han överallt? Well, kul hade jag i alla fall.





Nu idag sitter jag här och funderar över resan till Malmö i februari. Det är nämligen så att jag, Simon och Jacob ska se Rammstein då! Jag är så J*VLA glad :D Har längtat efter det här väldigt länge nu, äntligen så kommer de till Sverige!
Nästa vecka köper vi biljetterna utav en kille som ångrat sitt köp. Vi måste även fixa tåg/bussbiljetter snart med. Ju tidigare desto bättre, det blir ju billigare ju tidigare vi köper dem.



Sitter även och funderar över vad jag ska göra med mitt hår.. Jag har tröttnat på det röda, det är inte mig helt enkelt. Funderar på att köra på brunt/mörkbrunt hår med mörkbruna/svarta slingor i. Vad tycker ni? Kan det vara en idé?

Jag ska snart till Bergakungen och se 2012 med Simon så jag tror jag måste sluta nu.
Hoppas den är så bra som folk sagt!
Ha det så bra nu så hörs vi snart igen! :D

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback