Bra humör är extra behövligt den här årstiden!

Jag är på toppenhumör idag! Det var längesedan jag hade en dag som den här. Jag stötte på en gammal vän då jag var på Bäckängsgymnasiet med Särlaskolan och praktiken idag. Bara en sådan sak kan lysa upp även den regnigaste och mörkaste dagen! Jag har promenerat hem vilket gav mig tid till att rensa tankarna vilket var välbehövligt. Det verkar som att det fina vädret och den friska luften fick ordning på min tidigare oordning i hjärnan.

Jag har idag bokat färgning hos Jasmin, min frisör, på Glamour i Borås. Confession: Jag har inte ens bestämt mig för vilken färg jag ska ha. Jag ska fråga honom om vad han tycker så får vi se vad jag bestämmer mig för. Det ska bli skönt med lite uppfräschning!

Förresten! Innan jag går så måste jag ju nämna giget på fredag.
Avatar spelar på Brew house, insläpp är klockan 19.
Ska bli grymt kul!
BE THERE!


Kommentarer
Postat av: Fia

Du är seg på att uppdatera, men jag älskar dig ändå!

2009-12-17 @ 10:18:35



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback