Det börjar kännas som ett hem här i Björkekärr nu.

Jag har varit lite dålig på att uppdatera, men det finns anledningar.
Vi har flyttat in alla möbler i lägenheten, tv:n är uppsatt och stereon är ikopplad.
Det börjar kännas som ett hem här i Björkekärr nu.
Vi har fått hjälp av min mamma, pappa, min syster, Simons mamma och Simons mammas kille. Det var väldigt skönt med all hjälp, utan dem hade vi aldrig hunnit klart idag. Självklart finns det saker kvar att fixa, till exempel att sätta upp tavlor på väggarna, sätta upp gardiner i kök och sovrum och få lite ordning i bokhyllorna.
Men långt har vi kommit!

De senaste dagarna..

Jag har ju hunnit börja en ny kurs under veckan och jag har fått en ny seminarieledare. Kursen verkar intressant och jag har faktiskt börjat läsa en av böckerna. Kursen heter så mycket som "Kunskapens villkor och hållbar utveckling". Kan den vara något att ha mån tro?
Vi får vänta och se helt enkelt :)

I torsdags var jag på kaosvaruhuset Ullared med Madde, Ellinor, Fia och Johanna. Det snöade inte alls så mycket som media hade informerat om, så vi tog oss lätt dit och tillbaka. Jag fick en hel del inhandlat och jag klarade mig ur situationen utan att bli galen ;) Det var faktiskt relativt lite folk så vi behövde inte slå oss fram i affären.


Just nu sitter jag i min och Simons soffa och väntar på att maten ska bli klar. Det blir hamburgare! Ska bli skönt med en slapp lördagskväll. Imorgon ska vi in till stan och handla lite smågrejer och sedan ska vi ta oss en promenad här i området.

Men nu ska jag äta! Ta hand om er sålänge.
Vi hörs!



Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback