Bra band?!

Hej!
Nu är jag hemma från skolan och är lite småsur över att jag ens åkte dit. Jag hittade till föreläsningssalen med lite hjälp av några skolkompisar, men väl där så visade det ju sig att föreläsningen var skittråkig! Efter halva hade gått så gick jag och Malin därifrån. Hon hoppade av i stan för att träffa några kompisar och jag fortsatte vidare hemåt.

Nu sitter jag här i soffan och funderar på vad jag ska hitta på tills Simon kommer hem..
JAG SAKNAR HONOM!

Letar runt lite efter bra band på Spotify, än så länge går det skitdåligt.
Ni som vet ungefär vad jag har för smak, kan ni inte ge lite tips?


Strapping young lad är ett exempel på bra musik.

Kommentarer
Postat av: fia

det var en räääätt läskig bild du! =|

vi ses snart födelsedags barnet! wiiiih <3

puff puff <3

2009-11-12 @ 11:23:25



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback