Mysig Söndag

Idag har det varit en mysig söndag. Jag och Simon vaknade vid tiotiden då hans far ringde från Kina för att se om allt var bra här hemma. Vi tvingade oss upp efter samtalet och tog en varm dusch.
Efter lite frukost så tog vi bussen ner till Nordstan och gjorde lite ärenden. Vi handlade bland annat ett skohorn, en osthyvel, lite julklappar och ett par leggings till mig.


Ungefär såhär ser mina leggings ut, dragkedjan är lite kortare dock.
Jag ska ha dem tillsammans med min grymt snygga nya klänning
på inflyttningsfesten på fredag! :D


När vi kommit hem från stan så röjde vi lite i lägenheten, satte upp planscher och tavlor och åt lite mat.
Malin kom även över en sväng och tittade på hur lägenheten börjar arta sig.
Sedan har vi mest tagit det lugnt och bott in oss lite i lägenheten ;)

Jag ska nog ta och lägga mig och läsa lite ur en av mina kursböcker nu.
Ha det gött! :)

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback