Nu har vi målat och gjort lägenheten fräsch!

Åh, herregud vad trött jag är.
Tröttheten beror på att jag har målat om i lägenheten under de senaste två dagarna.
Jag har ätit, målat, druckit kaffe och målat lite till (och i stort sett inget annat).
Väggarna och golvlisterna i vardagsrummet har målats vita, likaså väggarna och golvlisterna i köket. Sen har vi målat vissa detaljer i köket svarta, vilket blev skitsnyggt!

Jag är väldigt nöjd och är så otroligt tacksam för all hjälp vi fått av pappa, Madde, mamma och Jacob! Om vi inte hade fått hjälp av dem så hade vi aldrig varit klara på så kort tid som två dagar.

När det nu är så fint och fräscht överallt så är jag ännu mer sugen på att flytta in alla möbler.. Men som tur är så är det inte så jättelångt kvar tills dess! På lördag så går lasset, som jag säkert nämnt några ggr.
Då kommer jag att vara på toppenhumör :D

Imorgon börjar den nya kursen LAU170 på universitetet. Jag måste säga att jag är väldigt nyfiken på den! Vi ska ha introduktion på Chalmers (konstigt nog) och vara där fram tills lunch.

Så fort introduktionen är slut så ska jag ta mig till Borås. Jag ska nämligen till Ullared med Johanna, Sofie, Madde och Ellinor. Vi har dock fått höra att det kanske ska snöa vääldigt mycket imorgon, så det kan ju göra att vi inte kan åka. Vi får helt enkelt hålla tummarna och hoppas på det bästa! Det skulle vara kul att åka dit, har ju så mycket som vi behöver till lägenheten.. Då kanske man kan få det för en billigare peng om man handlar på Ullared. Annars hade jag nog inte åkt dit, tycker nämligen att det är lite jobbigt när det är så mycket folk som det brukar vara där.



Nä, nu är klockan faktiskt halv tolv.. Jag borde nog stänga av datorn nu om jag ska hinna läsa lite ur den där boken Simon gav mig som tips.

Sov så gott allihopa, vi hörs! :)



Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback