Dead by april - nya Backstreet Boys!

Igår när jag satt i bilen på väg hem så lyssnade jag och Simon på P3.
En låt sattes igång och jag funderade medan jag lyssnade..
"Har backstreet boys släppt en ny låt?"
Jag lyssnade vidare och lade sedan märke till den ovanligt hårda musiken och blev riktigt förvirrad!
Har Backstreet boys skaffat sig ett nytt sound fast med samma gamla sångstil?
Neeeeeeeeeeej då!
Det visade sig vara en av Dead by Aprils nya låtar från samma platta som Robinsson-låten!
Fyyyyfaaan vad kul!
Galet pinsamt, men ändå så jävla kul!


NYA BOYBANDET - Dead by april

Lyssna gärna på den och ge mig respons! Håller ni med mig?
What can I say var namnet på låten.
Lägg märke till att början av låten låter PRECIS som vilket boyband som helst.
Underbart kul!

Nu orkar jag inte tänka på det här mer,
jag får bara ont i magen för att jag inte
kan sluta skratta.. xD
Plugg nu!
Take care!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback