Härligt sunkig morgon

Godmorgon på er! (Eller är det kanske lunch? :O)
HAHA! I vilket fall som helst så gick jag upp för en timme sen ungefär så då är det morgon för mig.

Såhär snygg är jag idag:

Har mysigt fett hår och luktar rövhål :D

Sen så har jag även en fin tattis på halsen också..

Känner mig redigt snygg asså.

Som man nästan ser på mig så hade jag skitkul igår, tills en viss tidpunkt i alla fall. Jag fick dock i mig lite för mycket så jag vill passa på att be lite folk om ursäkt om jag var lite väl jobbig. Sen vill jag även tacka Måns som var så snäll och stod ute i kylan med mig och väntade på min skjuts Simon. Till sist vill jag även tacka Simon som orkade hämta mig klockan två på natten och köra hem till Borås. ( Haha, det låter som om jag har vunnit ett pris.. xD)
Och så vill jag tacka mamma.. och pappaa.. och... Hahah!

Nä, nu har Simon varit så gullig och åkt och köpt mjölk så nu kan vi göra pannkakor :D
Det luktar gott i köket och det ska bli skitgott!

NI ÄR AVUNDSJUKA!

Vi hörs senare. Nu ska jag froooda.

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback