Har jag gjort rätt?

I eftermiddag kommer alla i min seminariegrupp få varsitt enskilt mail där det står hur bra lseminarieäraren tycker att ens arbete är och vad man behöver bättra på.
Jag är taggad!
Ska bli skönt att få reda på vad man har gjort rätt och vad man behöver jobba med. Då känns det bättre att lämna in arbetet längre fram! (När läraren redan fått titta på det)

Redan idag har jag fått reda på vissa saker jag behöver ändra på utav Ninni i min basgrupp som har tittat på min uppgift, vilket känns jätteskönt! Det var många saker som jag redan visste att jag behövde ändra på, men även svårtförstådda saker som jag inte själv förstått som svåra tidigare.
Det som kommer att vara mest avslappnande med att vi får kritik på arbetet är nog att man då vet hur mycket mer tid man behöver lägga på det. Då kan man få lite översikt på hur pass mycket tid man behöver boka in till skrivning nu i veckan.

Här kommer en bild på hur mitt schema ser ut under den närmsta tiden.

En hel del kul händer!


Men nu ska jag åka och hämta ut en bok, som ni säkert ser på schemat ;) Sen ska jag hem och gå på Ljusparty hos Madde. Hennes mamma säljer ljus och ljusstakar, Madde fick bjuda dit några kompisar så jag och Ellinor ska dit sen. Ska bli jättemysigt. Är perfekt just nu också eftersom vi snart ska flytta. Då kan jag kanske köpa något fint till lägenheten!

Men nu måste jag rusa!
Jag vill hinna med att mysa lite med Simon på hans namnsdag innan jag åker till Madde halv sju.

Hej med er sålänge!


Kommentarer
Postat av: fia

hoppas din dag var bra! & att du får en trevlig fortsatt vecka :) puss

2009-10-28 @ 21:21:26



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback