Herregud, jag flyttar faktiskt snart!

Idag, just nu, klockan 18.23, en vecka och två dagar kvar tills jag ska flytta, idag, just nu, slår det mig.
Jag ska flytta hemifrån.
Från hemstaden Borås som jag växt upp i, från Sörmarken som jag har bott på de senaste 14 åren.
Från Madde, min älskade bästa vän som jag känt i åtta år.
Från pappa, mamma, min syster och min hund. Min älskade familj.
Från farmor och farfar.
Från Ellinor, Jocke, Jacob och alla mina andra vänner.
Det känns jättekonstigt.

Jag har och Simon har packat ner saker från mitt rum i flyttlådor hela dan nu.
Rummet ekar och är tomt..

Nä, nu ska jag inte se det här som något så hemskt och negativt.
Det är en stor förändring, men det är inte the end of the world.
Mycket positivt kommer säkerligen utav flytten.
Jag får lära mig mycket om att ta ansvar, att leva tätt tillsammans med en partner och att ta hand om mig själv på egen hand.
Sådant är viktigt att lära sig,
Vi behöver bara försöka släppa taget.
Vi kommer fortfarande att träffas allihop.

Ni alla är mycket välkomna hem till oss (hör bara av er)
Alla våra vänner, vår familj och vår släkt.

Glöm inte det!

Som avslutning på det här inlägget ska jag lägga in några bilder jag hittade på en skiva när jag rensade i rummet idag. Bilder som verkligen väcker minnen!



Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahaha men gud vilka roliga bilder :D Måste få dom av dig sen :) hihi.. Det kommer bli jätte bra med flytten! Du vet vad jag sa till dig igår.. Puss puss sötis vännen <3

2009-10-25 @ 14:39:24
URL: http://madelenetill.blogg.se/



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback