Hösten är så vacker.

Hej allihopa!
Jag vet att jag (IRL) har tjatat så mycket om att det inte hann bli någon höst utan att det blev vinter direkt.
Jag drar faktiskt tillbaka det uttalandet efter dagens bravader!
När jag och min syster Sofie var på väg ner till stan så hittade vi flera mysiga platser överfulla med blad i regnbågens alla vackra färger!
Vi hade med oss hennes kamera och lyckades ta en hel del fina bilder
(vilka jag självklart ska dela med mig av!)

HÖST I BORÅS (inte så illa trots allt)


Fia och jag utanför vårt hus.

Jag, utanför vårt hus.

Hösten är verkligen vacker.

Barnet, den lilla flickan, Sara Forsberg.

Efter att Fia och jag hade fotat lite och vandrat ner till stan så inhandlade jag mig ett nytt busskort.
Busskortet innehöll en fritidsladdning för hela Västra Götaland och en områdesladdning för Göteborgs kommun.
Kommer att bli super! Behöver både och eftersom jag både vill kunna åka omkring i min framtida hemstad, men jag vill även kunna åka till Borås på kvällar och helger där jag har vänner och familj.

När vi väl hade kommit hem efter att ha strosat lite på stan så var jag och Sofie riktigt snälla och omtänksamma döttrar. Vi gjorde en trerättersmiddag till pappa. Det blev ost och skink-toast med gurka till förrätt. Korv stroganoff med ris till huvudrätt och kladdkaka med vispgrädde till efterrätt.
Pappa blev jätteglad, vilket vi hade eftersträvat. Så det blev verkligen lyckat!

Nu har jag och Sofie suttit vid varsin dator en stund. Vi tänkte gå och lägga oss i mitt rum och titta på lite Black Books innan vi somnar.

Hoppas ni andra sover så gott i natt!
Vi hörs imorgon.

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback