Idag tittar på vi på lägenheten!

Jag är på topphumör idag! Nästan på ett lite smått överdrivet bra humör.
Jag är nämligen inne på min femte kopp kaffe.

Det är en händelserik och rolig dag idag, förstår ni.
Jag och min basgrupp har fått respons på vårat arbete och det kommer med 99.9% chans bli en fullträff!
Vi har gjort en så bra gestaltning på vår lärandesituation så att det är sjukt!
Jag ska se till att skriva om hur det gick på vår redovisning längre fram då vi gjort den (Måndag den 2:a November)

Nu sitter jag här vid en skoldator och väntar på att Simon ska komma till skolan.
Vi ska ses en sväng och gå en runda på stan för att fördriva tiden.
Idag ska vi nämligen titta på lägenheten en sista gång innan vi flyttar in! :D
Jag är jättespänd inför besöket och många tankar flyger runt i huvudet.
"Är lägenheten lika fin som vi mindes den?"
"Hur mycket kommer vi behöva renovera innan vi flyttar in?"
"Får köksbordet med stolarna plats i köket utan att det blir trångt?"
Osv.. Osv..
Vi måste mäta och kontrollera flera saker så att vi är mer förberedda inför dagen då vi tar över lägenheten.


Såhär ser området ut där vi ska bo. (Man ser dock inte vårat hus på bilden)

När vi kollat in lägenheten så ska vi båda hem till Borås för att stanna där över natten.
Eftersom Simon följer med hem så får jag åka bil till Borås. Härligt att slippa ta bussen!

Oj! Nu ringde Simon och bad mig skynda mig ut, så det är väl bäst att göra det!
Jag skriver lite mer ikväll tror jag.

Adjö med er sålänge!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback