Konstiga läten

Jag hade väldigt svårt att somna igår. Först var jag för pigg, men sen hände nått konstigt!
Jag hade öppnat mitt fönster så att det skulle bli lite svalt i rummet efter att jag hade haft tänt så många ljus.
Jag lade mig i sängen för att sova men så precis innan jag somnade in så hörde jag skrik utanför fönstret!
Det var helt sjukt! Det lät som en korsning mellan en arg fågel och en gnyende/ylande/skällande hund.
Det slutade inte heller! Djuret höll på med vad det nu än gjorde till halv tre!
Det var riktigt obehagligt, jag blev faktiskt riktigt rädd. Just därför vågade jag inte stänga fönstret heller.

Någon som vet vad det kunde ha varit för djur?


Jag har inte fått en så dålig natts sömn på jag vet inte hur länge..
Nu är jag väldigt trött. Kaffe? Ja tack.

Talk to you guys later.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan vara en kattuggla ^^

2009-10-21 @ 16:57:42
Postat av: lisa

det var antagligen ett rådjur, dom låter ganska hemskt när dom skäller. haha

2009-10-25 @ 22:25:35



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback