Lägenheten var underbar!

Nu är vi i Borås efter besöket i vår framtida lägenhet i Göteborg.
Jag kan informera på direkten att den var riktigt mysig.
Vi behöver varken göra om något i badrummet eller i köket eftersom det både var neutrala färger och snyggt utan några hål i väggar eller något annat konstigt.
Vårat renoveringsprojekt som vi drar igång direkt blir vardagsrummet!
Att vi gör detta redan innan vi flyttar in är för att det var välbehövligt. Väggarna är fulla av hål som behöver spacklas igen och så behöver väggarna målas. Men det är egentligen det enda vi behöver göra!
Sen blir väl köket ett framtida projekt.. Det är helt okej där inne, men i framtiden kommer det nog behövas spacklas lite. Men det väntar vi med for now.

Vi kommer att få flera grejer av den föredetta ägaren.
Välbehövliga grejer!
Vi kommer att få:
- Ett bord med stolar till balkongen.
- Två hyllor till vardagsrummet och en till köket.
- Lampor till varje rum.
- Gardinstänger
- Hatthylla
Alla de här grejerna är snygga och moderna, vilket är skönt.
Nu slipper vi köpa flera saker vi hade funderat på att inhandla, så det blir mycket billigare nu.

Så då flyttar vi alltså in (vi sover där i alla fall) på måndag och jag är ännu mer taggad idag än igår.
Snart har vi vår alldeles egna lägenhet.
Jag är glad! :D

Nu ska jag plugga lite. Man kan inte alltid ha roligt! ;)

Kommentarer
Postat av: fia

grattis till er lägenhet! <3

2009-10-27 @ 23:07:29



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback