Mat,mat,maaat

Idag har jag mest varit sunkig och gjort så lite som möjligt. Dock hann jag, Simon och Sofie med en runda till Knalleland. Vi gick omkring en liten stund och tittade på möbler. Vi fick även reda på att Simons mamma Maria har varit så snäll och köpt en dammsugare och handdukar till oss. Allt gick i mörkgrönt :D
"Lyckan i mig" - som robin så fint hade uttryckt det om han hade vart här.

Jag har ätit massor av god mat och så har jag åkt på upptäcksfärd idag. (Oj, jag har visst gjort en del)
Jag och Simon körde Rollo till den lilla, lilla staden Hestra. Det tog en rätt bra stund!
Sen åkte vi raka vägen till Viskafors (aka, mördarsamhället) och hämtade Jacob och Martin.
De skulle på trädgården i stan. Så jag och Simon tjänade oss en kosing! Dessutom så fick vi trevligt sällskap och jag fick en god macka gjord av Jacob själv :D

Nu är jag mest trött och funderar på att sova..
Men först ska jag begära lite kramar och kärlek från Simon.


Godnatt!
(PS. Snart flyttar vi :D:D)

Kommentarer
Postat av: fia

Låter härligt du!

Åh, min älskade syster flyttar.

2009-11-01 @ 17:08:32
URL: http://onecookie.blogg.se/



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback