Nu kommer lägenheten lukta jättegott hela vintern!

Gårdagen var jättemysig, speciellt ljuspartyt. Jag inhandlade tre olika sorters dofter, tillsammans blev det arton ljus i den minsta storleken. Nu kommer det att lukta gott i lägenheten hela vintern! :D Måste bara inhandla några snygga ljushållare så är jag supernöjd! Kanske borde man önska sig några snygga i glas till jul?

Dofterna var följande:
- Kanel och lagerbär
(luktade sjukt juligt :D)

- Säsongens kryddor


- Pepparmint och vitchoklad
(underbar julig, godislukt!)

BILD PÅ DOFTERNA FRÅN PARTYLITE'S HEMSIDA!

Kanel och lagerbär            Pepparmint och vitchoklad         Säsongens kryddor (Vanilj&kanel)


Idag har jag haft en mysig morgon. Sov ut till klockan tio, vaknade i Simons armar och låg bara kvar och njöt av ledigheten en stund. Sedan blev det kaffe och frukost för att sedan ta en lååång dusch tillsammans med Simon :)
Nu har jag städat rummet lite och sminkat mig. Tänkte dra mig ner till stan om en stund och kolla på julklappar och annat kul med Sofie. Kanske joinar Madde oss senare!

PEACE! \m/

Kommentarer
Postat av: Prinsen

Dusch var nice (Y);)

2009-10-29 @ 16:10:00
Postat av: Sofie & Josefin

haha, tack! :D Bara att gå och köpa en pumpa och göra en :)

2009-10-29 @ 23:04:33
URL: http://alittlebitlongerr.blogg.se/
Postat av: Sofie & Josefin

Okej, var ska du flytta? :D

2009-10-29 @ 23:20:22
URL: http://alittlebitlongerr.blogg.se/



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback