Nyklippt

Idag har jag varit en sväng i Göteborg på universitetet för att träffa min basgrupp och gå igenom en uppgift.
Mycket trevliga tjejer måste jag säga! Tänk att pluggande kan vara trevligt!

Jag åkte hem till Borås igen vid ett-tiden. Träffade mamma i stan och umgicks lite fram tills jag skulle klippa mig vid tre. Klippte bara topparna, men det var skönt att få lite frisyr på håret igen! (Har ju inte klippt mig sen jag klippte det kort och det var läääängesen!)
Köpte en ny hårprodukt, så nu slipper vi det där jävla sprayet.
Dust it heter produkten och är ett slags pulver/puder som man lägger i hårbotten.
Bara att rufsa till håret lite och så är det skitsnygg med bra volym!
Lite dyrt, men väl värt pengarna! Så nu är jag nöjd :D

Nu ikväll blir det myys med Madde och mamma. Jag har varit snäll och lovat att titta på Idol med dem, fast att jag inte tycker att det är speciellt intressant.
Med rätt sällskap kan det nog bli trevligt ändå!

Nu ska jag kramas lite med Simon..

Adjö med er sålänge!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback