Regn kan faktiskt vara mysigt!

Så länge man sitter inomhus med en kopp kaffe och lite tända ljus.
Det är faktiskt vad jag gör just nu. Jag har slagit upp några böcker, öppnat word-filen med hemtentan, tänt några ljus och tagit en varm kopp med kaffe. Inte hade jag kunnat tänka mig att det kunde vara mysigt att plugga!
Mjukisbyxorna är på, likaså Simons mormors stickade (och underbara) raggsockar!
Nu njuter jag, fast att det regnar ute! Det förstärker faktiskt bara myskänslan!




Ett tips!
Klaga inte över att det är tråkigt väder! Det blir vad man gör det till.
Gör som jag, tänd ljus, drick något varmt och sätt på en film.
Nu har du faktiskt en anledning att slappa och koppla av! :)

Take care
// S

Kommentarer
Postat av: fia

nu blev jag också på mys humör. kanske att jag tar mig ett bad snart! =D

2009-10-19 @ 18:24:35



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback