Seg start..

Idag var det riktigt svårt att gå upp på morgonen..
Med tanke på att jag har mycket att göra om dagarna nu (bland annat skriva tenta) så måste jag gå upp i vettig tid i alla fall. Jag hade ställt klockan på halv tio och det är ju ändå helt okej tidigt. Vanligtvis vaknar jag runt den tiden på helgerna! Men idag var det inte lätt att gå upp.. Igår kollade jag på X-men som gick på Canal plus fram till klockan tolv, sen kunde jag inte somna förren framåt ett. Det var på tok för sent egentligen!

Well.. Nu är jag i alla fall uppe!
Sitter här i köket med en kopp kaffe och försöker att vakna till liv.

Snart ska jag gå iväg med Ronja ner mot stan. Först ska jag lämna henne hos Madde för att kunna gå och sola, sedan ska jag gå bort till ICA för att köpa lite lunch till mig och Madde. Så ska vi käka och mysa hemma hos henne med varm mat och kaffe. Det är behövligt sådana här tråkiga dagar, annars orkar man inte!

Sedan ska jag spendera resten av eftermiddagen med att skriva på min tenta. Hoppas jag kommer igång lite bättre idag!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och tvinga mig ut i regnet!
Vi hörs! :)

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback