Dagens ris och ros, m.m.

Hela dagen på praktiken på Hisingen gick bra.
Det var trevligt att träffa den underbara personalen igen
och alla goa ungar.
Men nu.. Nu var det som att allt bara rasade!
Mitt humör är åt h*lvete. Vill bara skrika och slå på allt.
Jag tror att det kan bero på att jag är trött..
Är inte van vid att jobba hela dagar efter att ha legat hemma och vart sjuk..
Min kropp tog extremt mycket stryk av den här dagen..
Jag tror inte att det var så bra att jag handlade julklappar i Göteborg
innan jag åkte hem heller. Aja.
Kanske är bäst att lägga sig snart så kanske det blir bättre imorgon.
---
Dagens ris och ros
.


Riset
går till Västtrafiks ändringar för 6:ans buss i Borås.
Den går inte ner till gamla Sörmarken längre så alla som bor där nere
måste gå upp till 8:ans hållplats och ta bussen.
Det blir inte bara långt att gå för de som bor långt in i Gamla Sörmarken
utan det blir också förj*vla trångt på 8:ans buss.
Efter halva resan ner till stan imorse så var redan bussen full
och tvingades att neka passagerare som stod ute i kylan en plats på bussen.
Dåligt västtrafik!
---
Rosen
går även den till Västtrafik, fast till en annan av deras ändringar.
Västtrafik har nämligen ändrat så att turerna med buss 100 mellan
Göteborg och Borås går var tionde minut på mornarna och eftermiddagarna
med dubbeldäckare.
Nya, fräscha, stora bussar med trevliga chafförer i, DET gillar vi!
---
Nu går jag och lägger mig innan jag slår sönder något.
Hej med er!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback