Gästbloggare: Vackraste Sofie

Nu offrar jag mig (Sofie) att ta mig tiden att uppdatera min systers blogg.
Jag är allt mig snäller tös.
Vi har lagat julgodis här hemma, eller rättare sagt jag och mamma, medans Såsen valde julmusik.
Sara ska hämta pappas bil som står jag vet inte vart och handla lite till maten imorgon.
---
Vi ska lämligen (jag och sara) laga våran favoriträtt imorgon; flygande jakob
- helt underbart gott är det
Våran mor och fader jobbar sent imorgon, så vi får äta allt själva och det lovar jag att det är lätt.
Vi har en förmåga att äta tills mår äckligt illa, när det är flygande jakob!
Nej nu ska jag allt ta och sätta mig och kolla tv med våran mor.
Hoppas ni får en trevlig söndagkväll ;)!

Osminkad söt tjej... (läs min blogg: www.scookie.blogg.se)

Hejs!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback