God jul!

Då var det alltså julaftons morgon.
En vacker, vit och härlig dag väntar.
Jag och Sofie har öppnat vår morgonpresent från Hustomten,
filmen "Kommisarie Späck". Vi brukar alltid få en present på morgonen
som ska användas under dagen för att få tiden att gå fortare fram till tomten kommer.
Ja, jag vet, vi är faktiskt 16 och 20 år gamla men vafan.. Det är ju en tradition! ;)
Vi har ätit vår julskinkesmörgås tillsammans och myst hela morgonen.
---
Det har dock hänt en lite jobbig sak nu på morgonen.
Vi har inget vatten hemma! Tydligen så har det skett en vattenläcka
och i stort sett hela Sörmarken, Hulta, Hässleholmen och Trandared i Borås
är utan vatten! Bra tajming när det är julafton och allt.. xD
Tur att vi ska fira hemma hos farmor och farfar i stan!
---
Jag hör av mig lite senare igen, nu ska jag och Sofie hem till mormor
och hämta julklappar samt duscha och fixa iordning oss (där finns det ju i alla fall vatten!).
Jag slänger in en liten söt bild på mig och mormor,
julen 2007.

---
Nu har jag handlat min biljett till Oslo under nyår också!
Wohoo! Ja, vi hörs!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback