Katt-tanten och Hisingen, Göteborg.

Godmorgon allihopa!
Kvällen igår var minst sagt händelserik!
Jag, Sofie och Tobias åkte ut till Viskafors efter att vi hade
ätit en god middag (flyygande jacob!) för att titta på ett hus
där en dam bott tillsammans med sina katter. Det sägs att
det huset är hemsökt, så jag tyckte att det skulle vara en rolig idé
att ta med Sofie dit. Vi hämtade även upp Jacob på vägen eftersom
han bor där ute. Han fick skrämma upp Sofie lite mer och berätta
mer om den där tanten. Det sägs nämligen att hon har mördat katterna
och sedan hamnat på psykhem.. Eller? ;)
---
Nu idag
Nu sitter jag med en kopp kaffe och en clementin här vid datorn.
Ska gå upp och klä på mig för att sedan ta bussen mot Göteborg.
Idag är det nämligen min första dag på praktiken
(som egentligen skulle vart igår, låång historia).
Till natten lyckades jag inte få tag i någon sovplats så det blir
att pendla tillbaka till Borås efter jobbet. Ska nog gå bra en dag i alla fall.
Kommer alltså inte kunna uppdatera igen förrän ikväll.
Vi hörs då, ha en underbar dag ute i snön nu! :)

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback