Svensk j*vla genialitet!

Hej på er!
Nu sitter jag här i min säng och funderar över om jag ska leta
upp någon trevlig film på datorn att titta på.
Har haft sällskap utav Jacob idag men han åkte för en timme sen
ungefär så nu efter ett avsnitt Parlamentet så börjar jag
bli lite uttråkad.
---
Har egentligen inte så mycket att berätta just nu,
mer än att jag är väldigt nöjd över att ha tv:n som skärm till datorn.
Förj*vla soft faktiskt.
Men.. Imorgon kanske det händer mer intressanta saker
som är roligare att skriva om. Vi får väl se!
Kom tillbaka imorgon så märker vi.. :)
---
Jag måste bara säga det innan jag går:
Nordman är f*nimej svensk j*vla genialitet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=tqmh_wzF0E4



Filmtips från en hemmakvällsnubbe ;)

2010-12-05 @ 21:34:02
Postat av: Sofie

Åh, har du lyckats koppla in datorn nu? Så du önskar dig ingen sladd längre? Inte för jag köpt det, men a ^^

2010-12-06 @ 09:21:58



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback