Drastiska förändringar krävs!

Nu ska vi ändra på det här. Det är god tid att hamna i bra vanor och bättre beteende.
Min kropp och själ klarar inte av att ha det såhär längre.
---
Sedan den 1:a December så har jag slutat med både socker och cigaretter.
Detta är mycket viktigt för mig själv att hålla, både för mitt eget välmående
och för även (faktiskt) andras skull.
Till kommande sommar ska jag vara frisk, välmående och några kilon lättare.
Vad sägs om det? Jag tycker att det är en grym idé.
Har fått höra av några stycken att det nog är den dummaste tiden på året
att försöka sluta med socker - juletid = sugarrushtime.
Själv tycker jag att det måste vara den BÄSTA tiden på året att sluta.
För att bevisa för sig själv att man klarar det och att man är starkare än någonsin!
Jag ska även jobba en hel del med mitt psyke.
Se till att jag endast gör saker som får mig att må bra och försöka bryta mig ur
allt det där jobbiga tänkandet. För om sanningen skall fram så har år 2010 varit
det värsta jävla året hittills! (Ni såg rätt, jag svor utan att censurera.)
---
Mycket skit har hänt.
- Magoperation,
- Sjukhusbesök till förbannelse för hela familjen,
- Otaliga besök på blå stjärnan,
- Ronja, vår prinsessa avlivas,
- Jag hoppar av skolan och hamnar i en psykisk kris..
Ja, listan kan göras mycket längre, där har vi bara några exempel.
Familjen Forsberg har gått igenom mycket skit det senaste året.
Därför ska det nu bli bättre!

This is a face ready for change.

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback