I'm back!

Ojoj, dåligt av mig
I know what you are thinking..
Vart fan tog jag vägen?!
Nej hörreni, detta behövde jag.
En paus från bloggen. En paus från människor.
En liten paus från världen.
---
I'm back!
Nu är jag dock tillbaka! Har vilat upp mig och vart iväg på äventyr!
Lite dålig är jag fortfarande, men jag blir bättre för var dag som går!
---
Helgen
I helgen har jag tagit det lugnt. Sett en massa film och bara chillat.
Igår blev det till och med mat från Peking med pappa och Simon.
Yes, jag umgås med honom, det stämmer.
För han är en bra kille! Så ifrågasätt ni det hur mycket ni vill,
jag tänker fortsätta göra det sålänge det inte är jobbigt för mig eller honom.
Vi såg "One flew over the coocoo's nest" med Jack Nicholson
och "Clockwork orange". Mycket trevligt.
---
För tillfället
Just nu sitter jag och väntar på att Jacob ska vakna.
Han ska nämligen ta sig hit idag!
Ska bli trevligt att träffa det lilla livet.
Här bjuds det på en mycket nykter bild på mig, Lillen och Jacob.

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback