Ångest?!

Hej på er!
Nu är det snart dags att sova - egentligen inte eftersom klockan bara är tio i nio.
Men f*n, jag har en riktigt ångest just nu och det går inte att dämpa den.
Vet inte vad jag ska göra. Vill bara skrika.
Vill bara krypa upp i en varm famn, blunda och låtsas som att jag inte finns.
Oroa er inte, det är inget speciellt som har hänt.
Eller nja.. Ingen som gjort mig illa i alla fall!
Det är bara jag som är dum och inte kan mota bort vissa tankar.
Ska försöka sova nu, men har en känsla av att det kommer att bli svårt..
Någon som har sett min mössa förresten? Den på bilden.
Saknar den och vill ha den tillbaka.. Kanske glömt den någonstans?

Kommentarer
Postat av: vican

ånget kan ta sig. är ganska bäst på den skiten, så hör av dej om du vill prata :)

2010-11-17 @ 18:54:04
URL: http://vicalmighty.devote.se



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback