En lång natt och en minst lika lång dag..

Natten i Alingsås
Som ni läste i tidigare inlägg så åkte jag till Alingsås nu i natt.
Var ett dumt val eftersom klockan var så mycket.
Var inte framme förrän runt klockan elva!
När jag väl kom dit så hade jag det trevligt, satt och snackade lite..
Men sen så gick en hel del fel och det slutade med att jag
åkte hem runt klockan fyra på natten.
Åt mat och lade mig och sov på direkten..
---
Dagen i Borås och Göteborg
När jag vaknade idag var klockan två och jag fick panik direkt!
Jag hade ju planerat att flytta min säng och lite andra grejer
från Göteborg till mamma och pappas hus i Borås idag.
Smsade Coffe fort som fan och försökte kontakta lite andra vänner
för att se vilka som kunde ställa upp och vara lite bärhjälp.
Ingen som kunde. Blev lite ledsen och besviken faktiskt.
En kille som jag inte ens brukar umgås med så mycket längre ställde
liksom upp hela dagen! Coffe. Tack som fan!
Det tog låång tid och det involverade försening av inlämning av släp
och nästan motorstopp! Men det gick! Haha.
---
Veckan som kommer
Det blir fullt upp i veckan som kommer!
Massor med plugg, jobb och träning.
Sen framåt helgen kommer dock belöningen!
Vican kommer från Oslo på torsdag kväll/natt och stannar hela helgen.
En massa party osv med henne samt Sum 41 med Linda på fredag!
Kommer att bli grymt. Men nu måste jag sova, upp och jobba imorgon!
Nu får ni en till bild från i fredags, Bullet for my valentine med Jenny.
Jag och Jenny, väl framme i Lisebergshallen.

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback