Espresso house och myskvällar..

God förmiddag på er!
Här sitter jag, alldeles ensam på Espresso House på Centralen i Gbg.
Okej, heeelt ensam är jag ju inte. Sitter lite människor här runt mig men..
Det räknas ju inte! Snart bär det av till gymmet och efter det åker
jag till skolan!
---
Gårdagen
Var väldigt mysig! Kollade på tre filmer på en kväll,
åt pizza ute och drack en massa blåbärssoppa!
Önskar nästan att varje kväll var såndär..
Jag är ju så sällskapssjuk! Vet inte hur det kommer sig
men jag mår så j*kla mycket bättre i andra människors sällskap.
Senare
Ska se om jag kan lyckas få en mysig kväll även idag..
Det ska nog gå, med lite hjälp av min kända övertalningsförmåga! :D
Wish me luck! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

SV: Ja det har jag :) Eller tog den från Maddes dator för ett tag sen! Du får gärna se den.

2010-11-10 @ 12:41:30
URL: http://scookie.blogg.se/



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback