Evocation releaseparty..?

Godkväll på er, små charmtroll!
Idag har det vart fullt upp.
Först pendling till Götet - UTAN dator.. Var en aning segt!
Sedan var det genomgång av den nya kursen vilket var
gryymt segt eftersom jag bara sovit kanske tre-fyra timmar i natt.
Måste ta tag i det här med sömnen alltså!
Till lunch så bestämde jag mig för att inte dra på eftermiddagens
föreläsningspass. Var alldeles för trött och ofokuserad.
Istället drog jag hem till Jessica och bara slappade och blev
bjuden på lite käk. Trevlig tjej.
Sedan så fastnade jag i Gbg och här är jag än..
Detta lite eftersom jag ska träffa vovven imorgon!
Första gången jag får se den lilla valpen och jag är skitglad! :D
---
Funderar lite över morgondagen nu..
Efter mötet med uppfödaren och en fika med Rollo
så ska jag dricka lite vin med Madde.
Det som mina funderingar handlar om är om vi kanske
skulle dra på Evocations releaseparty. Lite sugen faktiskt.
Får väl se om man lyckas övertala Madde till ngt sådant..? :)

Kommentarer
Postat av: Walle

Dra dit för fan :D

2010-11-04 @ 22:48:27
Postat av: Pappa Rollo

Jag ska dit iaf :) Så vi ses där isf!

2010-11-04 @ 23:18:25



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback