Frågestund 1 - om mig.

Hej igen!
Eftersom det är en aning segt att åka buss
mellan Göteborg och Borås så tänkte jag göra ett
nytt inlägg om mig själv. Egobruden.
Har fått lite frågor till och från så jag tänkte svara
på dom här nu.
---
Fråga 1: Är du förälskad i någon?
Svar: Tyvärr mina vänner, det är jag icke.
Jag och Simon gjorde slut för ett tag sen nu, kan det ha gått
tre månader redan? Well, hur som helst så är jag inte intresserad
av att slänga mig in i något nytt och dessutom har jag inte ens
träffat någon som jag ens skulle vara intresserad av något sådant med.
---
Fråga 2: Hur vill du att din drömkille ska vara?
Svar: Ojoj. Här känner jag nog att jag kommer vara rätt kräsen,
men det tycker jag är viktigt så man hamnar rätt.
Dock finns det flera egenskaper och annat jag räknar upp
som faktiskt går att välja bort.
-
Insidan
Killen får gärna ha samma musiksmak som mig själv ungefär
eller åtminstone vara väldigt intresserad av musik och tillåta
mig lyssna på det jag vill! Det ska vara en mycket omtänksam kille
som tar väl hand om mig. Det är viktigt att han ska få mig att skratta
och ännu viktigare är det att vi skall kunna prata om allt och
kunna föra låånga konversationer med varann.
Utseendemässigt så föredrar jag långhåriga killar med skägg
(gärna hyfsat välvårdat). En kille som bryr sig om sin hygien
och då menar jag inte överdrivet utan att han är fräsch.
Gärna piercad och tatuerad men inte till en överdrift.
Klädstilen.. Hmm.. Jeans och bandtshirt funkar ju men han
kan ju gärna få klä upp sig med skjorta ibland ;)
My desires.
---
Fråga 3: Hatar du någon?
Svar: Jag har väldigt svårt för att tycka så om någon,
hat är en väldigt stark känsla och jag känner inte att jag behöver
den i mitt liv. Men jag ogillar en person otroligt mycket,
kanske närapå hatar henne.
Den aldrig vuxna tjejen - hon som mobbade mig på mellanstadiet.
Kommer aldrig glömma, aldrig läka helt.
Men jag har gått starkare ur det som hände och jag kommer
ALDRIG tillåta någon trycka ner mig sådär igen!
Därför ligger antimobbningsfrågor nära mitt hjärta.
---
Fråga 4: Vart kommer du att bo om ett år?
Svar: Förhoppningsvis i Göteborg. Jag älskar den staden.
Måste bara hitta en egen lägenhet nu. Letar järnet.
Säg till om ni hittar något att tipsa om! :)
---
Så! Det får vara nog för idag.
Kände att jag fick med några utav frågorna i alla fall.
Finns det något mer du vill veta som jag inte tog upp?
Kommentera här i bloggen och ställ din fråga så lovar jag att svara
lite senare i ett inlägg idag! :)

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback