Gästbloggare: Madde.Till!!!!

Hallå!!!!!
Sitter hemma hos Sara och dricker mitt vin, Sara fick ju lyxa till det idag och dricka Gin&Tonic...
Just nu spelar vi lite spel med en kortlek med massor med snoppar! Mycket mysigt!
---
Senare ska vi ner till Bränneriet för att dricka lite mera ;) Sen ska vi till någon spelning, har ingen aning om vad det är för något. Men jag hänger med Sara ändå.. För jag är så jävla snääääääll! Haha..
Det är bara att dricka mycket, så kommer man ändå inte ihåg något.. Skämt o sido..
---
Känns super konstigt att sitta hemma hos Sara vid hennes köksbord.. Har ju inte varit här på över 6 månader.. Var lite nervös över att träffa Stefan och Bettan igen :) Men det var ju inga problem..
---
Aja, har tyvärr inget mera att skriva.. Är inte så bra på att blogga.. Kan vara anledningen till att jag inte har fortsatt skriva i min egna blogg.. ;)
---
Ojdå, nu får jag nog sluta, Sara kommer tillbaka ifrån toan!! (Hon har bajsat) ;)
---
Måste bara lägga till en hälsning till Sara, Jag gillar dig super mycket och det vet du! Det har jag ju alltid gjort.. Fan, det kan ju inte gå 7 år av våra liv och sen ska det bara ta slut! Nej, nej, nej!
Jag älskar dig <3
---
Alla andra! Ha det fint, för det ska verkligen jag och sara ha det! <3
---
Försöker vara seriösa!
---

Går tyvärr inte hörreni ;)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

DU är för bra du sara! taaaaaaaaackiii :D!<3

2010-11-06 @ 12:47:21
URL: http://maedln.blogg.se/



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback