Gästbloggare: Sofie Forsberg

Hej Saras läsare
- nu är det så att den bästa systern av systrarna Forsberg bloggar (=Sofie).
Jag och Sara ska ha en myskväll tillsammans, med film och massage.
Jag tror vi båda är trötta från igår, så det passar alldelles utmärkt.
En sak jag stör mig på är att Sara skrattar när hon läste att jag är bäst...
Hon har antaligen svårt att hantera sanningen, det är la så när man aldrig varit så awesome som jag.
---
Nej, nu ska jag inte sitta här och skryta på hennes blogg om hur bra jag är ;).
Det är dags att mysa nu, med magarna fulla av hemma gjord pizza som vår fader gjort.
Sara ville att jag skulle lägga upp en bild vi tog för en timma sedan, så jag får göra detta.
(Nu knorrade hon till när jag skrev det och sa att jag inte får skriva det. Skiter jag i =D)
Jag (Sofie), Snurre och Sara.

Ha det så gott nu och läs gärna min blogg;
www.scookie.blogg.se
Puss

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback