Grattis på mig!

Nu är Sara Emelie Forsberg 20 år!
Grattis på mig!

Kommentarer
Postat av: SexXxiBoizClub

GRATTIS SNYGGA BRUDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2010-11-12 @ 00:48:00
Postat av: 20år!

"Det var en gång en liten Sara som fyllde tjugo år. Hon fick då gå till systemet och köpa sprit, vilket resulterade i alkoholförgiftning och hon dog den 13 nov."



Det var ju en ganska sorglig historia men hon lämnade ju iaf ett vackert lik.

HURRA FÖR DIG SARA!!

2010-11-12 @ 00:49:56
Postat av: Häst

Grattiiiiiisss!!!

2010-11-12 @ 00:50:15
Postat av: GRATTIIIISSSSSS

Jag må ho leva jag må ho leva jag må ho leva uti huundrade år! Javisst ska ho leve ja visst ska ho leva ja visst ska ho leva uti hundrade år!



Ett fyrfaldigt leve för Sara



HURRA HURRA HURRA HURRA

2010-11-12 @ 00:51:33
Postat av: femfemfemfemfemfemfe

Tänk, för fem år sedan var du bara femton år. För tio år sedan var du bara tio. för femton år sedan var du bara fem.



Ha den äran!

2010-11-12 @ 00:52:17
Postat av: Rawrawrawrawrawww

Jag har ett paket åt dig..



|

|

|

|

|

|

|

|

|

|



I MINA BYXOR!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-12 @ 00:54:32
Postat av: Bieberlover101

Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig så jag använder mig istället av ett utdrag av den stora poeten Justin Bieber med Favoirite Girl för att för att uttrycka mina känslor.



I always knew you were the best

The coolest girl I know

So prettier than all the rest

The star of my show

So many times I wished, you'd be the one for me

But never knew you'd get like this girl what you do to me

You're who I'm thinking of,

Girl you ain't my runner up

No matter what your always number one

2010-11-12 @ 00:57:28
Postat av: Marina Götesson

Hejsan Sara! Så kul att höra att du har det bra. Jag har det också bra. Det är lite snö men har inte blivit förkyld ännu. Lite jobbigt på morgonen bara att skrapa rutorna men det är sånt man får leva med, eller hur?

Hur går det i skolan nuförtiden förresten? För mig går det jättebra. Har toppbetyg i allt förutom sexualkunskap. Men det gissar jag att du har. Ha Ha.

Hörde förresten att du fyller tjugo år idag. Jag själv fyllde ju för några månader sen. Fick jättefina presenter. Vi får ses någon dag.

Ha det bra.

/Marina

2010-11-12 @ 01:00:25
Postat av: God's little helper

Trust in yourself and your soul will light up your way

<3



Believe in God and he will greet you at the end.



Hope you'll have an amazing day Sarah! Best wishes



Pastorn i Knutby

2010-11-12 @ 01:02:33
Postat av: kiss

hEj sara. hopas du for enn roli födelsedag. hopas du for rolia presnter ock inte blir förr ful.

pus ock kram



ajsf0p

2010-11-12 @ 01:04:08
Postat av: Single ladies club

http://www.youtube.com/watch?v=RJlPEHL85Ig&feature=related



Grattis

2010-11-12 @ 01:06:07
Postat av: skämtarn

Det var en gång en gubbe som var ute och gick när han plötsligt hittade en pingvin. Han var väldigt förundrad över detta och bestämde sig att ta med sig den till polisen och fråga vad han skulle göra med den.

Polisen föreslog då att han kunde ju ta med den till djurparken.



Nästa dag var polismannen ute och patrullerade när han stötte på mannen som fortfarande hade pingvinen med sig.

"Tog herrn inte med sig pingvinen till djurparken?" frågade han. Då svarade mannen:

"Jo. Och idag ska vi på bio."



Ett litet grattisskämt sådär !



20 år!!!!!!!

2010-11-12 @ 01:10:59
Postat av: Anonym

Du är som två tioåringar i en.

Grinig, bortskämd och omogen x2.



WOHO



Mer leksaker åt dig.



Grattis 10+10 dag!

2010-11-12 @ 01:12:49
Postat av: Pappa

Jag önskar att du skulle ha blivit en pojke.



Kram Pappa

2010-11-12 @ 01:15:05
Postat av: 20

Denna artikel handlar om året 20. För talet med samma namn, se 20 (tal).

20 - XX

(773 A.U.C.)

1990 år sedan

År

17 | 18 | 19

20

21 | 22 | 23

Årtionde

00-talet | 10-talet

20-talet

30-talet | 40-talet

Århundrade

100-talet f.Kr.

000-talet

100-talet

Årtusende

0000-talet

Året

Födda | Avlidna

Bildanden | Upplösningar

20 (XX) var ett skottår som började en måndag i den julianska kalendern.

Innehåll [göm]

1 Händelser

1.1 Okänt datum

2 Födda

3 Avlidna

Händelser [redigera]



Okänt datum [redigera]

Tiberias byggs av Herodes Antipas vid Galileiska sjön till Tiberius ära.

Galba blir romersk praetor.

Marcus Valerius Messalla Barbatus blir konsul i Rom.

Filon definierar filosofi som teologins tjänare.

Detta är det första året i den kinesiska Xindynastins Dihuang-era.

Födda [redigera]



Avlidna [redigera]



Vipsania Agrippina, Gaius Asinius Gallus hustru och Tiberius före detta hustru

Marcus Valerius Messalla Barbatus, romersk konsul (död detta eller nästa år)

2010-11-12 @ 01:16:18
Postat av: Anonym

Mellan 15-20 år är kvinnan som Asien, välkänd men outforskad.



Mellan 20-30 år är kvinnan som Afrika, het men ändå fuktig.



Mellan 30-40 år är kvinnan som USA, effektiv och tekniskt fulländad.



Mellan 40-50 år är kvinnan som Europa efter två världskrig, härjad men ändå skön.



Mellan 50-60 år är kvinnan som Ryssland, alla vet var det ligger men ingen vill dit.

2010-11-12 @ 01:18:06
Postat av: Anonym

GRATTIS SNÄLLASTE BARA VARA SARA MARA.

2010-11-12 @ 01:18:39
Postat av: Anonym

Åh, Sarah, kom ut ikväll, jag väntar vid hörnet, vid Seven-eleven.

2010-11-12 @ 01:20:58
Postat av: Anonym

Är du vaken?

2010-11-12 @ 01:22:19
Postat av: Alfred i lönneberga

I regn och rusk,

I snö och väte,

I knoppar och tofflor,

I sol och gröna löv



Har du speglat ditt ansikte.

Där har du skrattat,

du har gråtit,

du har älskat,

och du har förbannat.



I tjugo år har du nu levt,

Och ätit god mat och

berusat dig med gift.

Och mer till det att komma.



För än är det inte över,

nej min flicka, än är det inte över.

Det kommer komma dagar där du inte längre vill andas

och dagar då du vill ge upp

men tänk då på alla de glada dagar

du hade när du lekte i solen som barn

och minns att du aldrig kommer ha det lika bra

som då, när du var ung och dum.



För nu är du vuxen och ska plötsligt bli arbetsam.

du ska tillföra samhället något

och inte stöka till.

Du ska bli vis och rynkig.

Men det kommer tids nog.

För just nu ska du lägga dig ner och sola

I din födelseglans,

Nu när siffrorna 20 glänser nya.



Ha den äran Sara,

Och njut så länge du kan.



En dikt från mig.

Alfred.

2010-11-12 @ 01:27:57
Postat av: pumpkin

Nu du Sara!



Nu när du nyss fyllt 20 år tänkte jag dela med mig ett par visdomsord.



"Get rich or die tryin'."



"Live fast, die young and leave a beautiful corpse"



"Keep it real"



"Let the whole world know,

You can shine bright but still keep it real."



"Every man dies. Not every man really lives."



"It is not length of life, but depth of life."



"I think older people can appreciate my music because I really show my heart when I sing, and it's not corny. I think I can grow as an artist, and my fans will grow with me. "

- Justin Bieber



GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VÄRLDENS BÄSTA SARA. HOPPAS DU FÅR DET BÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!



nu är jag trött. hoppas du har lärt dig något.



Puss och kraaaam



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<

2010-11-12 @ 01:36:27
Postat av: Sofie

Grattis bästa syster, hoppas du får en fin dag.

2010-11-12 @ 12:04:16
URL: http://scookie.blogg.se/



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback