Hade jag mått bättre än såhär så hade jag mått ihjäl mig!

"Hade jag mått bättre än såhär så
hade jag mått ihjäl mig" - och fan vad det stämmer just nu!
Finaste uttrycket ever - vi fick det från dansbandskampen!
---
Hela den här helgen har varit så fin.
Vican kom hit i torsdags kväll/natt och sedan dess har
vi haft fullt upp.
Fredagen
Göteborg för Sum 41 och Rockbaren
i fredags. Träffade en massa fint folk och blev bjuden
på drinkar och öl! Mys.
Gårdagen
Igår var det en himla massa flängandes för att
köpa vin och annat gott innan jag skulle på kalas.
Direkt efter kalaset var det bara att köra hem
fort som fan för att duscha och fixa sig iordning innan
allt folk kom över.
Kvällen/natten bestod av sällskapsspelande,
goda drinkar, bastubad och bubbelpoolsbubblande! ;)
Hade riktigt kul och vill tacka alla som kom.
Den här bilden får sammanfatta allt!
Lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera nu!
Har vart så mycket det senaste bara!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback