Mina MÅSTEN bland skönhetsprodukter.


Godkväll allihopa!
Nu är jag hemma efter en lång dag i skolan
och en j*vla massa pendlande.
Har ätit kvällsmat och tittat på "Halv åtta hos mig" -
som har varit i Borås precis. Nice!
---
Skönhetsprodukter
Nu så blir det en varm lång dusch och en massa
skönhetsprodukter som får mig att må som en gudinna.
Tänkte visa er de fyra produkter som jag MÅSTE använda
varje gång jag duschar. Utan dem fungerar jag inte!
Ldb Vitalizing peeling with silk -
Den kroppspeeling som jag masserar in
varje gång jag duschar. Man blir mjuk
som en baby och känner sig otroligt fräsch
efter användning.
---
¨
Satin Care sensitive skin shave gel -
Min rakgel. Har testat många märken men har aldrig blivit så nöjd
som när jag testade den här. Ett måste då jag rakar mina ben.
---
Elvital color vive Shampoo och balsam för färgat hår -
en otroligt bra produkt som passar väldigt bra för mitt hår.
För mig är det viktigt att håret blir fräscht och mjukt,
men inte för lent och glansigt eftersom jag vill kunna forma håret bra efteråt.
---
Trevor Sorbie professional volume booster -
Jag sparade det bästa till sist! Den här produkten gör mirakel för mitt hår.
Jag är väldigt beroende av att få volym på mitt hår och den här
produkten gör jobbet. Man sprayar in det i vått hår och fönar sedan håret
upp och ner för att få volym och stadga. I love it!
---
Vad brukar DU använda dig av för produkter?
Vilka klarar du dig inte utan?

Kommentarer
Postat av: Annika

Elvital is the shit för håret! Har använt det i säkert 10 år nu!

2010-11-21 @ 13:08:44
URL: http://annikaka.blogspot.com



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback