Ny dag, fylld med nya utmaningar..

Goomorron, goomorron!
Då var det en ny dag igen, fylld med nya utmaningar.
Veckan har precis börjat och det finns massor med vettigt
att fylla den med.
---
För tillfället
Just nu sitter jag på bussen på väg till Göteborg och skolan.
Synd att det är så svårt att fota med datorn, annars hade
jag visat er hur otroligt vackert det är längs vägen.
En tjock dimma ligger lågt över de frostbitna träden och
inte en endaste liten levande organism syns till.
Bara vi på bussen och några få bilar häromkring..
Googlebild.
---
Idag
Idag blir nog en bra dag tror jag. 
Jag är som sagt påväg till skolan nu,
har en halvdag och slutar vid tolv.
Efter skolan åker jag direkt till gymmet och
kör ett riktigt hårt pass med både styrka och
kondition. Ska bli skönt!
---
I eftermiddag vet jag inte vad som händer..
Har inte fått tag i någon kompis från göteborg än så jag vet inte
riktigt vart jag skall spendera natten. Men sådant löser sig ju alltid!

Kommentarer
Postat av: Lillen

ses en snabbis? =)

anländer till gbg 17:50 =)

2010-11-16 @ 08:37:10



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback