Pigga j*vlar?

Godmorgon alla pigga j*vlar!
Själv är man inte lika pigg..
Är dock glad att jag fick en sömntablett av pappa igår,
annars hade det blivit en helnatt i vaket tillstånd - inte nice!
Nu sitter jag på bussen till Götet och ser inte det minsta fram
emot en lång dag i skolan.
F*n vad arg jag kommer att bli om det inte är något vettigt
de har att säga idag.
Hann inte få i mig frukost idag eftersom jag prioriterade att
fräscha upp mig. Är lite trött på att komma skitäcklig till skolan.
Ändring på det får det bli. Äta lite i skolan sen istället!
---
Tänka sig att jag kan se så söt och glad ut fast att jag är påväg till
skolan för en heldag! Det är fanimej inte illa!
---
Ikväll blir det Roadtrip med Fia och Linda!
Jag är taggad :D

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback