Proviva och clementiner is the shit!


Ser ni vad jag har på mitt huvud?!
Jag har hittat min mössa! Total lycka!
Konstigt nog låg den på golvet i hallen i morse men ingen tycks veta
hur den hamnade där. I vanliga fall hade jag varit lite misstänksam
men nu är jag bara skitglad över att jag har den igen! :D
För att fira dricker jag lite jordgubbsproviva,
(som för övrigt är den godaste Provivan)
och äter clementin!
Den enkla kvällsmaten är i ugnen och i stekpannan.
Det blir potatisplättar, bacon och minimajs!
---
Under dagen idag har jag varit i skolan och redovisat,
våran grupp var mycket duktig och improviserade till och med lite.
Bra jobbat, grupp tre!
Sedan åkte jag hem till Borås för att nästan direkt åka och handla
julklappar med Sofie. Så nu har jag i alla fall två stycken inhandlade.
Två av typ tolv kom jag på.. Helt sjukt. Hur ska jag få råd?!
Aja, det löser väl sig.
---
Nu ska jag äta och sedan kanske jag ska se ännu en film med
lilla fröken forsberg! Vi får se vad hon känner för.
Vi hörs sen!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback