Sömnproblem..

Godmorgon på er!
Fast som vanligt är det inte morgon när jag går upp..
Klockan hann bli tolv! F*n! Jag ville ju gå upp
senast halv elva idag. Anledningen till att jag går upp så sent
beror nog på att jag har så svårt att somna på natten..
Behöver sällskap, eller åtminstone mina nallar!
Ja, jag äger faktiskt nallar.
Eller rättare sagt, en nalle och en kanin.
Jag älskar dem!

Snurre. Mitt äldsta gosedjur. Fick honom utav en av pappas släktingar
som hade tillverkat honom själv när jag var ungefär sex år gammal (tror jag?)
---
Så nu är det väl dags att sätta igång här?
Ner till stan och sola samt shoppa födelsedagspresent
till min lilla ängel till kusin. Sedan ska jag skicka in min
komplettering på mitt skolarbete! :)
Vad ska ni göra idag?
---
Frukost nu!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det där gossedjuret kände jag igen ;)

2010-11-02 @ 13:25:59
URL: http://jennythoren.blogg.se/



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback