Tjuv-Sara!

Godmorgon!
Då var det dags att ge sig av mot Göteborg.
Jag hade egentligen tänkt att ta bussen, men insåg för några minuter
sen att jag är på helt fel humör för att bråka med trötta resenärer
på knökfulla bussar. Såg på mammas schema att hon inte börjar
jobba förrän halv tre vilket gör att jag nog faktiskt kan låna hennes
bil till Götet. Jag slutar nämligen redan klockan tolv så då hinner jag
tillbaka till Borås innan hon ska iväg.
---
När jag är tillbaka i Borås så ska jag bara vila upp mig och
ta det lugnt. Är så sjukt trött just nu!
Kanske se en film med en vän, men det är MAX vad jag orkar.
I och för sig hade det väl vart bra att fixa lite julklappar idag,
men det gör jag nog bara om Joakim är ledig.
Det har ju nästan blivit en tradition att vi handlar julklappar ihop
varje år nu.. Well! Vi får se.
---
Ha en fin dag nu så hörs vi senare! :)

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback